برای اولین بار صورت گرفت 
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از استقرار دبیرخانه راهبری کشوری کیفیت بخشی به فرایند آموزش قرآن و معارف اسلامی دوره اول متوسطه برای اولین بار در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸ 30 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی عزت‌خواه در جلسه کمیته تخصصی استقرار دبیرخانه راهبری کشوری درس آموزش قرآن و معارف اسلامی دوره متوسطه اول در استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: قرآن نه به عنوان یک کتاب درسی بلکه کتاب زندگی است و استقرار دبیرخانه این کتاب ارزشمند برای اولین بار در استان کاری ستودنی و قابل تقدیر است.

 

وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای تولید محتوا و استقاده از ظرفیت‌های ائمه جمعه و صاحب نظران دبیران تخصصی درس قرآن و معارف اسلامی در دبيرخانه مورد توجه قرار گیرد گفت: تاقبل از بازگشایی مدارس و در پروژه مهر فعالیتهای کمیته راهبری کیفیت بخشی درس آموزش قرآن و معارف اسلامی به خوبی تبیین شود تا بتوانیم در طول سال تحصیلی از همه ظرفیتها استفاده نماییم.

 

عزت خواه ، تبیین الگوهای مشارکتی معلمان در راهبردهای آموزشی ،اشاعه روش‌های تلفیق قرآن و معارف به یکدیگر ، همکاری با سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی و دفتر تالیف کتب درسی ، شناسایی و بهره گیری از اساتید و منابع معتر در زمینه قرآن و معارف اسلامی جهت پاسخگویی به سوالات و شبهات معلمان و بسط ، گسترش و اشاعه تجارب و دستاوردهای موفق معلمان از مهمترین اهداف دبیرخانه کشوری درس قرآن و معارف اسلامی است.

 

محمد جمالی آرند معاون آموزش متوسطه اداره‌ کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد 

نیز ازبا توجه به نقش پشتیبانی علمی - موضوعی دبیرخانه های راهبری دروس از پیگیری وتلاش برای استقرار دبیرخانه در دوره دوم متوسطه در استان خبر داد

داوود نیک بخت رئیس گروهای آموزشی و کیفیت بخشی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از برنامه ریزی برای برگزاری همایش کشوری دبیرخانه درس قرآن و معارف اسلامی در آذرماه خبر داد.

وی گفت: تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت ، معلمان پرتلاش وتوانمند، نخبگان و فضای مجازی برای استمرار استقرار این دبیرخانه در استان برنامه ریزی اصولی و مدون داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار